poniedziałek, 10 września 2012

Abstrakcja

W ten weekend powstało kilka prac. Chciałabym Wam na wstępnie zaprezentować obraz do którego podchodziłam już z 4 miesiące. Odstraszała mnie powierzchnia 100x80 cm, ponieważ nigdy nie stworzyłam tak dużej pracy na płótnie. Ostatecznie powstała - uzyskałam mniej więcej to o co mi chodziło :) Obraz wykonany w technice lawa nie do końca da się przewidzieć efekt końcowy. Jest to pewnego rodzaju połączenie technik, pewnego rodzaju mix media. W tym przypadku połączyłam Stone Art (struktura, barwienie Stone Art ) z farbami akrylowymi.
Ja widzę budynki odbijające się nocą w tafli wody. Co niektórzy dopatrzyli się nawet psa :)
 Trudno było mi zrobić zdjęcie, dlatego wykorzystałam dwie funkcje :)  Fotograf ze mnie chyba nigdy nie będzie :(
Jak Wam się podoba ? Co Wy widzicie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz